Subscribe:

Cinta Hatiku Sampai Ke Syurga

Tuesday 11 May 2010

Templete Baru Vs Templete Lama

Setelah 6 bulan membantu graduan baru dan penganggur mencari kerja, kini blog "kerja d sini " bertukar kepada templete yang baru.

Templete baru ni masih mengekalkan warna latarbelakang hitam yang menjadi kegemaran aku. bukan aku je suka abg BEN pon suka. hahaha
Walaupun masih baru pengunjung yang masuk ke sini telah mencapai ke 35022, terima kasih kepada pengunjung setia aku sebab walaupun masih baru telah berjaya menarik pengunjung yang boleh dikira membanggakan.

Apa yang aku harapkan dengan bertukarnya temple baru aku ni, makin ramai pengunjung yang datang mencari kerja disini.
Aku akan cuba memberi infomasi dan maklumat terkini berkaitan kerja2 baru di negara kita ni atau pun luar negara.

Sama2 datang memeriahkan blog aku ni.. jom layan............


Templete lama yang bertahan 6 bulan


Templete baru yang lahir pada 11/5/10

No comments: